duminică, 19 decembrie 2010

PE TINE EU TE-AM ALES IUBIRE PENTRU TOTDEAUNA


Nu ne putem alege parintii sau copii, ii acceptam si ii iubim din suflet asa cum ii primim de la Dumnezeu, insa pe tine iubire te-am ales eu, caci ai placut inimii mele si am simtit ca tu esti ceea ce-mi doresc si vreau sa iubesc o viata intreaga! Te-am ales ca sa te fac fericita si sa ma pot bucura de fericirea ta caci nu exista curaj mai mare pentru un barbat decat acela de a iubi o femeie si realizare mai mareata si mai plina de satisfactii decat aceea de a putea face fericita femeia  pe care o iubeste. Sunt un barbat  fericit caci te iubesc pe tine ....... !
Orice femeie e o floare ce-si doreste a fi culeasa intr-o zi de barbatul ce s-a oprit sa ii admire frumusetea si parfumul si va simti ca o vrea pentru el.
Femeia fericita ii va darui tot restul vietii parfumul si frumusetea ei, dar cu timpul acestea vor pali, ea se va ofili din ce in ce mai tare pana ce va ajunge doar o umbra a ceea ce a fost candva.
Tu,iubit-o meriti sa te ofilesti in bratele mele iubitoare ,ce ma  bucur de parfumul si frumusetea ta...acum esti sotia mea si te doresc pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu