miercuri, 8 decembrie 2010

Iubirea mea..te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si sincer iti spun ca fara tine nu as putea trai…


Iubirea mea..te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta si sincer iti spun ca fara tine nu as putea trai…tu esti tot ce am visat..tot ce mi-am dorit de la viata…Dragoastea ce o simt in suflet nu se poate exprima in cuvinte..dar te asigur ca ea creste in fiecare zi…Iti multumesc ca ai aparut in viata mea..ca ma faci cel mai fericit baiat de pe pamant…ca ma iubesti la fel de pur si de intens cum te iubesc eu pe tine..Chiar daca nu esti mereu langa mine ..eu te simt..in adierea vantului…in lumina soarelui…in prospetimea ploii…Am nevoie de tine…pentru ca esti pur si simplu aerul ce il respir…esti indispensabil vietii mele…Ingerasul meu …sa nu uiti niciodata ca eu te iubesc si sunt alaturi de tine..orice ar fii…!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu