miercuri, 8 decembrie 2010

M-am indragostit de tine de cand ti -am vazut ochii tai


singura iubire
E noapte! Tarziu, in noapte ….stelele stralucesc la fereastra mea,aducandu-mi aminte de stralucirea ochilor ta, stralicire ce nu cred c-am sa o pot uita vreodata.
Si acuma dupa atata timp ce a trecut peste dragostea noastra,port in suflet zambetul tau!
Mi-e dor de tine! Cand spun aceste cuvinte intreaga mea fiinta tresare.Am crezut eu vreodata ca pot exista asemenea sentimente? Dar aceste sentimente numai cel ce iubeste cu toata fiinta sa,numaicel ce a atins culmile dragostei,poate sa le cunoasca. Eu le-am cunoscut asa cum nimeni nu le va cunoaste vreodata,asa de mare este iubirea mea pentru tine iubirea mea,e chiar mai puternica decat la inceput si nimeni nu o va distruge:nici distant,nici timpul si chiar nici moartea pentru ca iubirea noastra e mai puternica decat orice fiinta din UNIVERS.te iubesc si abia astept sa vin acasa sa te strang in brate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu